فعالان مسجدی یزد از نمایشگاه بین المللی کتاب دیدن می کنند

مدیرمسئول کانون تخصصی کتابخانه ای شهدای میبد از اعزام فعالان مسجدی کانون های مساجد استان به نمایشگاه بین المللی کتاب در تهران خبر داد.

علی اکبر زارعشاهی، مدیرمسئول کانون تخصصی کتابخانه ای شهدای میبد با اشاره به لزوم ارتقای سطح دانش اعضای کانون های مساجد  گفت: بیش از یکصد نفر از اعضای فعال مسجدی با سه دستگاه اتوبوس به این نمایشگاه اعزام و از تازه های نشر کتاب دیدن می کنند.

وی ادامه داد: اعضای کانون های مساجد استان از امروز به مدت دو روز به نمایشگاه بین المللی کتاب و بارگاه حضرت معصومه(س) در قم اعزام می شوند.

زارعشاهی بازدید از امامزاده آقا علی عباس، امامزاده شاه عبدالعظیم حسنی، مرقد امام، مهدیه تهران، حرم حضرت معصومه و مسجد مقدس جمکران را از جمله برنامه های دو روزه این کاروان ذکر کرد.

مدیر مسئول کانون تخصصی کتابخانه ای شهدای میبد با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب و مسابقه کتابخوانی خطبه غدیریه در این کانون اظهارداشت: آموزش کتابداران کانون های مساجد استان، تهیه بروشور آداب و اصول مطالعه وبرگزاری مسابقه کتابخوانی را از جمله برنامه های آتی این کانون ذکر کرد.

زارعشاهی در پایان اظهارداشت: کتابخانه این کانون با 11 هزار جلد کتاب پذیرای علاقه مندان به ویژه جوانان و نوجوانان مسجدی است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا